tisdag 27 maj 2014

Det här med volym...

I håret alltså. :-)

Jag har sedan lång tid tillbaka skippat mousse och gått över till en ekologisk? rootlifter och så har jag torr"schampo". Sedan behövs det dock spray för att det ska bli något...

Jag har absolut inget självfall. Rakt ned faller det. Trist och platt blir det då jag har tjocka hårstrån som ger tyngd.

En dröm säger en del. Ja, det är fint. Men det kräver en del för att hålla volymen., vilket är mindre kul. Frisören min har dessutom kunnat konstatera samma sak som jag: mitt hår är ett sådant där spray-ätande hår...


Men är så less på detta med massa produkter! Vill helst ha en enda som fixar allt det där. Inser väl att det är lite önsketänkande, men nog måste det finnas bra grejer som jag missat?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar