torsdag 1 maj 2014

Första maj. Ljuvligt med ledighet!

Jag antar att inläggen här är lite trista eftersom det inte är några som kommenterar. Men det gör inget. Min tillvaro just nu är nog lite trist! Bilder vet jag att ni vill ha. Men jag har kommit fram till att jag värderar min anonymitet för högt. Inte så att jag inte vill fota, utan snarare att eftersom jag är lärare så vill jag inte ha elever eller föräldrar som hittar hit. Jag vill ha min plats att få bara vara!

Igår trodde jag att jag höll på att bli sjuk. Frös som en hund och därmed vägrade jag brasa. Vi såg på Hobbit 2 istället. Fick den filmen av barnen i present. :-)

Idag är jag bara trött och har klickat hem lite nödvändigheter och kanske en onödighet. Vi får se om lagersaldo stämmer och jag får det jag ville ha....
Solen skiner men blåsten härjar och det är allt annat än skönt ute. Men att sitta inne och låtsas är okej. Solen värmer ju genom fönstret...


Apropå ingenting så använder jag nu Beauté Pacifique hela baletten. Invänjningstid över. Vet inte riktigt vad jag tycker ännu. Det är ju resultat som ska räknas och det trollas ju inte fram över en natt. Men kan redan nu säga att jag inte riktigt gillar doften på produkterna. Jag gillar inte heller rengöringen. Tycker inte att den rengör ordentligt. Har testat att ha mer produkt men tycker inte att det gör någon skillnad. Tonern känns "stark". Jag reagerar inte på den, men det är lite alkohol i den (hmhm). Det är samma som  Hilde testade. Den verkar dra ihop porerna liiite. Deep pore masken däremot: den är wow!  Övriga produkter får jag återkomma till senare.

Tror väl ändå att det får lov att bli BP i sommar. Sedan tror jag, om nu inte det händer något fantastiskt mirakel, att jag kommer att byta till Exuviance eller Peter Thomas Roth. Det är flera PTR produkter som jag är supernyfiken på och Exuviance verkar bra. Har deras hydrating eye complex och en bionic någonting vad -den -nu heter- pads. Gillar båda dessa skarpt!

Kram och ha en underbar första maj! Och ni som är långlediga: njut medans vi andra själar går till jobbet imorgon...

3 kommentarer:

  1. Det är trögt överlag i bloggvärlden nu men jag erkänner gärna att bilder gör att ögat dras till inlägget! Bara text blir lätt mastigt:) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det sägs att resultat inte ses för efter 2-3 månader, så använd slut på produkterna åtminstone säger jag som aldrig gör det:) Kan du inte fota prylar eller något som inte avslöjar dig?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ska använda slut på produkterna! Så länge de inte ger mig allergiska utslag så fortsätter jag. Veeeet ju att det tar tid innan man ser resultat... men det är tråkigt att vänta. Men bunkra kan man väl göra under tiden? Hehe.

      Såklart ska jag försöka få in lite bilder på prylar och dylikt. SKA verkligen försöka. Men Insta är ju rätt bra att träna på.

      Kram

      Radera