måndag 21 juli 2014

Det här med ögonskuggor...

Okej. Det är helt omöjligt att bestämma sig. Antingen kör man all-in och blir fullständigt barskrapad vilket jag inte hade tänkt mig. Eller så försöker man välja. Vilket inte är så lätt...


Jag har suttit och surfat runt efter snygga ögonskuggepaletter...länge nu. Suck. Men vilken ska man välja?

Urban Decays naked? Och deras matta? Mycket sugen på dessa. Men då måste jag in till Sephora för det går ju inte att köpa det på nätet!! Vad tusan! Blir irriterad på detta...När tänker Sephora öppna webshop i Sverige?

Mac´s Devilishy dark? Mmmm. Trevlig. Sugen där med...Men MACs Sharon Osbourne palett är supersnygg. Men verkar inte finnas alls i Sverige?! Eller går att köpa på utländska, de verkar inte få skicka den hit?!

Youngbloods Moulin Rouge? Fast där kanske man har tur och vinner en hos Hilde. Vore ju helt vansinnigt om det gick- jag brukar aldrig ha tur ...men håller mina tummar. Den är så snygg!
Är bara lite fundersam över detta med bismuth. Det bara går inte att se om de innehåller det eftersom det står "may contain" på alla deras produkter?

Och hur är det med de andra märkena? Bismuth där med kanske?

Jag reagerar ju på intressant nog enbart på BareMinerals mineral veil (kliar och känns konstigt), inte på bronze-kitet jag har? Det är kanske inte bismuth jag reagerar på men vad är det annars, blir inte klok alls...

Ni märker säkert att jag snöat in på Neutrals, nudes osv osv. Mest för att jag är kass på att lägga ögonskugga, därav sugen på en palett där man får allt liksom. Och som inte är too much. Helst av allt skulle jag vilja ha lite hjälp med hur man lägger det snyggt men det är väl övning ger färdighet antar jag. Och Youtube...

Nu är det dags att knyta sig. Efter träningsrundan idag misstänker jag att jag kommer vara lite stel imorgon bitti....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar