måndag 11 maj 2015

Liquid Bronzer- något ni testat?

I mitt surfande för att koppla av hamnade jag av en slump framför en bild av Giorgio Armanis Liquid summer #100. Blev lite nyfiken och sökte efter reviews.
Och hm. Väldigt nyfiken blev jag! Men den ser sjukt mörk ut- även om man ska/kan blanda ut den med både dagkräm och annat. Den måtte räcka i en evighet? Tyvärr är Giorgio Armani inte något märke som det Kicks jag har närmast har i butiken, och även om jag verkligen bor nära stan så räcker inte min tid till att flänga in dit för att testa en bronzer....

Så hur är de därute? Något ni testat- och vad tycker ni i så fall? Själva Liquid summer låter ju som en dröm. Flytande sommar på burk? Ja tack - skicka hitåt! :-)

En lång måndag drar snart sin sista suck. Skönt. Jag är bra trött nuförtiden. En skön lång promenad gjorde susen för humöret i går och idag har jag känt mig grusig i ögonen hela dagen trots nästan 8 timmars sömn. 

Just nu försöker jag träna in mig i dessa tunna tunna foundations som det ska vara just nu. Lumenes variant lämnade jag kvar på landet sist. Den var ok men jag tänkte att lämnar jag den där så kan jag ha den i sommar sedan, om jag vill. Härhemma har jag Diors Nude så just nu är det den jag kör hårt på. Lite väl tunn tycker jag nog den är. Jag vill nog egentligen har lite mer täckande -lite längre på dagen. Den håller inte riktigt hela dagen för mig. Vad har ni över era tunna tunna foundations för att behålla lystern men inte bli blanka och hålla känslan kvar hela dagen?



Nu är det dags att slänga sig i säng.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag nämnde precis i veckan på min blogg att jag tänkte tipsa om just contouring och ge lite tips på produkter och hur man bäst gör detta. Kika in vet jag lite då och då i bloggen så får du tips :-) Kan redan nu tipsa om väldigt prisvärda produkter på The Body Shop som har en ljuvlig bronser som man kan använda för att enkelt lägga lite contouring som heter Honey Bronze Dome, i den serien finns även en mycket fins rouge och en fin highlighter.
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Var inne på Body shop idag och kikade på deras Honey Bronze dome men kände att de flesta var alldeles för orange i tonen?

      Som bronzer fungerar de absolut men som contouring? Hm...

      Tack ändå och kram!

      Radera