lördag 23 maj 2015

ToxSkincare Intensive Lifting Massage mask

Jag var på Acasia hudvårdssalong i april med min då mindre lyckliga hud. Vilket påminner mig att det nu är dags att ringa dit igen för att se om det går att boka någon tid innan sommarsemestern.

Jag fick med mig ett antal prover som jag provade och var mycket imponerad av. Några såpass att jag faktiskt köpte fullstorlek sedan när det kom rabatt-tillfällen.

ToxSkincare Intensive Lifting massage mask hade jag inte prov på då men Donnachic hade testat och gillade den. Det dök upp en fin kampanj och jag slog faktiskt till. Med beställning kom faktiskt några prover på både serum och själv masken. Nu är detta en mask man lägger på morgonen och vardagsmornar har jag inte en minut över så det har tagit ett tag innan jag hittat tiden att testa den på.

Idag var en sådan dag. Och vi får se hur det känns när jag testat fler gånger men en spontan känsla är wow! Var tog mina rynkor vägen?! Rejält plumpade och syntes mycket mycket mindre. Masken ska på minst 15 minuter och sedan masseras in och inte sköljas av. Först blev jag orolig då jag blev väldigt blank i huden, särskilt pannan. Men jag lät den sitta längre och masserade med jämna mellanrum och det blev bättre. Fortfarande lite blank och jag tror att nästa gång tar jag lite mindre mängd i pannan. Men- rynkorna i pannan minskade avsevärt så det gör skäl för namnet "intensive lifting". Så första intrycket är att detta är en riktigt bra mask. Lite annorlunda men jag måste säga att alla de masker jag testat från Acasiashop är helt suveräna.

Jag har testat Resolution mask och Collagen mask från Dr Temt också och det är helt underbara. Mer om dem i ett annat inlägg.



Dessa masker är såpass bra att jag kommer att sluta införskaffa några andra jag haft förr, då dessa är bättre. Så kan det gå!

Hoppas ni har en riktigt skön lördag- både ni på Skincitys event och ni andra. Själv fick jag en inbjudan men valde av olika skäl att inte gå denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar