onsdag 25 augusti 2010

Men jisses Ellos- vilken kartong!

Igår ilade jag  iväg med en drös Tradera-paket till posten och hämtade mina paket. Men jisses vilken jättekartong Ellos skickade stövlarna i! Och inget bärhandtag på påsen!

Mått ca 50 x 50 cm...eller mer!

 Jag cyklade och stövel-paketet gick inte ens med våld att sätta fast bak....Visserligen har jag ju en barncykelstol där men ändå....;-) Så på parkeringen stod jag och rev ett hål i påsen för att kunna hänga den på styret....
Ni kan ju se mig framför er: Snabbcyklande "tant" med kasse fastsatt i cykelstol och en jättekartong i påse på styret som drog iväg åt alla håll i vinden....och dessutom då och då smattrade till mot hjulet är blåsten styrde det ditåt.

Återkommer med bilder på dem och det andra småpaketen som också följde med hem.

Idag har jag varit på kurs hela dagen och är nu riktigt trött känner jag. Däremot träffade jag en massa trevligt folk på kursen och det är alltid roligt. Själva kursen var bra också, och nödvändig då jag ska vidarebefodra den på jobbet. Därför måste jag sätta mig och jobba (jo-jippiee!) en stund. Ändrad planering för morgondagen och fredagen, för att kunna sätta igång ordenligt på måndag. Är också lite orolig för vad som hänt på jobbet när jag inte varit där. En dag borta brukar betyda städning en hel dag, ordna till papper, lösa konflikter som de inte kunde ta med andra av någon anledning, eller som de måste ta med mig igen, också av outgrundlig anledning....Jag inser att jag är lite hemlig med vad jag jobbar med. Kanske kan någon gissa, men jag har inte bestämt mig för om jag vill avslöja det rakt av. Inte ännu i alla fall.

See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar