onsdag 25 augusti 2010

Okej, jag kan inte hålla mig!

I ett av paketen låg bl.a. den här:

Dolce skirt i cabaret



När jag bestämde mig för att köpa den i färgen cabaret så hade jag faktiskt en tanke i huvudet vad den borde blir snygg till, bl.a. Så direkt när jag rev upp påsen och drog på kjolen slängde jag även på mig klänningen, Ess 3 tier dress i svart med 3/4-ärm (som jag investerade i trots det sjukt höga priset - älskar den här modellen- bara myser i den och känner mig snygg!).

Och så här blev det. Fotografen är äldste sonen så då blir ju perspektivet lite annorlunda men vad tycker ni? Och ni som har Fondan i cabaret? Stämmer färgen på dolce skirten och fondan? Är de lika? (alltså cabaret-färgen på Fondan och dolcen)



Ni får ursäkta den vackra bakgrunden men det var den bästa jag kunde hitta just då. När jag ser bilden tycker jag att man skulle vilja ha något runt halsen som matchade dolcen....Ska leta i mina gömmor tror jag.

Nu, marsch pannkaka tillbaka till jobbplaneringen!

2 kommentarer:

  1. Ohhhh vilken snygg kombo! är det en Hunky Dory? SÅÅÅ snyggt! Vet tyvärr inte varför det inte går att söka efter din blogg :( Kram

    SvaraRadera
  2. Sanni: Japp, den svarta är en Hunky Dory! Nu har jag också kommit på vad som kan bli snyggt till...ett lite längre halsband i silver med hänge t.ex.!

    SvaraRadera