fredag 27 augusti 2010

Stövlar...

Jag lyckades! De sitter helt okej! Ser framemot att börja använda dem. Fast först måste jag ta dem till skomakaren för går jag i dem så kommer jag halka på första höstlövet som faller och kliver jag in på jobbet kommer jag halka så fort första foten hamnar på golvet! För sulan är helt slät...Fattar inte riktigt hur de tänkte när det gjorde den...??


Bilden är inte helt super men när 6-åringen tar bilder så klagar man liksom inte. Jag har inte varit supernoga med att vika in dem och sätta fast spännena perfekt. Men jag tycker att de fungerar! Så jiippiee, jag har ett par bruna stövlar som jag (snart) kan använda! Tjohoo!


Här det lite kapade fötter och så, men man kan se lite fler detaljer kanske?

Nu ska jag snart kasta av mig dagens outfit och krypa in i velourmys... Efter middag med grillad biff, klyftpotatis, sallad och god sås. Mums! Vinet får jag nog hoppa då jag har en begynnande huvudvärk...

Ha en skön fredagskväll allihopa- det är vi värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar