fredag 10 september 2010

Jag gjorde det......

Jag är galen. Tror jag. Eller så är jag bara sjukt trött efter en arbetsvecka. Jag minns att jag sa att det var färdigklickat...fast det gällde väl bara mollysar va....eller?

Nåja, jag har gjort det. Beställt ett par sådana här:

Jo....sjukt dyra (jag blundade när jag klickade ok på att skicka iväg betalningen!)...och jag vet inte om jag kan ha dem....och allra allra helst ville jag ha de mörkbruna men de var slut i min storlek och jag hittade dem ingenstans. Ville inte riskera att leta efter dem, inte hitta dem och sedan upptäcka att även de svarta skulle ta slut. Min man sa lite fint att han var inte riktigt så där jätteförtjust i "sådana där boots", att han gillade de lite mer feminina bättre. Fast när jag förklarade att jag var ute efter ett par lite tuffare boots för att dämpa det sockersöta med volanger och spetsar som jag ofta har så höll han med mig. Svarta blir nog bra. Det är jag som snöat in på mörkbrunt nu, bara.

Nu håller jag bara alla mina tummar och tår för att dessa går att använda av mig. Det går ju att skicka tillbaka men tanken är ju att jag ska ha ett par boots som man kan ha i många år....nåja, ni får se när jag fått hem dem hur det ser ut.


Nu ska vi snart iväg och köpa kalaspresenter till en hel drös med kalas. Två imorgon och ett nästa helg. Lilla dottern fick en till inbjudan och är i sjunde himlen....Fast hon tror att presenterna är till henne....Det värsta är att jag inte har någon rolig inspiration just nu. Är så rackarnas trött efter veckan så hjärnan la av redan på jobbet på em.  (Resultat: allt tog ännu längre tid att göra....) Att vi köper kalaspresenter en fredagskväll beror på att alla andra dagar, inklusive förra helgen, varit helt inbokade. Galet? Japp!

Så det finns kanske en förklaring till varför jag är så trött.....? Fast det roliga är att vi också ska hinna med att hämta två paket till mig....! Tjohoo!

(Hmmmrrr....är jag shoppinggalen....? Förmodligen....men med sträng min ska nu saker ut för försäljning. Vet dock inte ännu om jag ska lägga det här i bloggen eller hur jag ska göra...får fundera på det lite. Dock har jag sett att många av mina inlägg handlar om shopping...men som sagt, jag är ju jag och bloggen speglar ju inte allt i livet.)

1 kommentar:

  1. Åh så snygga! jag har suttit och dreglat över de där bootsen fast de som är lite längre/högre eller hur man nu ska uttrycka sig :-) men skit vad dyra de är.....men så jäkla snygga!
    Pssst...det var mycket roligare att städa i Odd molly ;-)
    Kram!

    SvaraRadera