torsdag 16 september 2010

Nu kom den minsann!

Sista leveransen alltså. Nu har jag bara en sak som jag redan har bokat som ska komma från den men det är kul ändå att kika.

Den här väntar jag på. Jag hoppas att jag valt rätt storlek och att inte fickorna stör mig... Tur att denna redan är betald sedan tidigare iaf.

Det har äntligen plingat i mobilen (fast jag såg det inte förrän jag åkte hem, på jobbet var ljudnivån uppenbarligen alldeles för hög idag?) så primebootsen har anlänt. Fast farao då att jag inte kan hämta dem idag.... :-(

Idag har jag sett ut så här:

x-stitch i färgen blossom.
Gillar x-stitches. Den här färgen var dock inte självskriven. Provade den av en slump när jag såg den och wow- den var jag så mycket det bara går! Trodde inte att jag skulle passa i så stark rosa men, tji, jag hade fel! Under har jag favoritunderklänningen från Joy, igen (jag äger flera stycken så jo, jag hinner tvätta dem emellan).

Nu ska jag rita på en väska. See Ya!

4 kommentarer:

  1. Ja, jag visade ju min blossom igår, tycker färgen är underbar!

    SvaraRadera
  2. Hej! Ovanför mina länkar finns en länk till inlägg där du kan lägga med dig, jag fixar inte att hålla reda på utspridda adresser. Skriv göra en rad där så kommer du med när jag sätter mig med uppdateringen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Bina: Japp, I´ll do as I´ve been told! Fast jag har för mig att jag skrev en kommentar till det inlägget där du efterlyste mollybloggar??

    Har FULL förståelse för att du inte kan hålla reda på utspridda adresser! :-)

    SvaraRadera
  4. Kikar in och ser att precis den tunikan jag valde idag hade du igår :) Ha det gott!!!Kramis

    SvaraRadera