fredag 17 september 2010

Snörvel

Usch! Jag håller på att bli förkyld....
Det började redan igår med att jag fick något magvirus, kunde inte äta något utan att få vansinnigt ont i magen och besöka vissa rum. I morse vaknade jag darrig och tvärtäppt. Men iväg till jobbet! Jo, för jag var helt enkelt tvungen att gå....för det  var en sak som måste fixas så det var klart till måndag... Nu sitter jag här hemma och nyser och håller på att däcka ihop tror jag, men jag har jag inte tid med. Måste fixa en present ikväll. Satt och ritade mönster igår (mellan springbesöken)...Får väl bli några alvedon och hoppas på att nysningarna ger sig....

Idag har jag en outfit som jag inte trodde jag skulle äga. Men underbar person sponsrade mig...! Orkar dock inte ta några kort så det får bli produktbilder och er fantasi:


Japp, den helt underbara (dock svindyra) denimtunikan från Chill Norway. Jag blev sååå glad  när jag fick bidrag till den... Hade ju insett att den aldrig annars skulle hitta till min garderob. Kan säga att den är lite tightare i modellen är Chill annars, men helt underbart skön på. Mjuk.

Nu ska jag däcka i soffan...en stund.
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Tack! ja visst är koftan fin :-) Den är inte alls tajt om höfterna utan jag tycker att den var rätt så rymlig! väl värd att prova i alla fall :-9
    Kram!

    SvaraRadera