tisdag 21 september 2010

..så mötte jag en krokodil som körde runt i en bil...

Åhej, vad vi sjunger barnvisor nu. Sångpåsen åkte fram här på kvällskvisten för min lilltjej är en riktig kvällsmänniska...precis som hon var i magen en gång.
För tack och lov är lilltjejen frisk nu så hon kunde gå på dagis idag. Rätt skönt om man får vara så fräck: det är jobbigt att vara borta från jobbet: det blir så mycket att ta hand om när man kommer tillbaka.

Jag tror att jag hoppar långa LK:n. Den är så fin men nja, jag vet inte om den är jag. Är i alla fall just nu mer sugen på annat. Senare. Visst är det förresten konstigt att det hela tiden dyker upp nya cravings? Måste vara det stora tecknet på att man är beroende?? Kan också vara att inget är så kul som att "vässa fingrarna" och sätta sig vid datorn och leta fram plagget i rätt storlek...trots att det i princip är slut överallt...! Jakten är en del av tjusningen...

Har faktiskt vunnit en auktion på T på ett plagg jag jagat länge. Hoppas nu att det kommer bara...

Igår frös jag som en hund på jobbet, tog följdaktligen på mig en kofta idag. Motionerade genom att gå till jobbet. När jag kom fram var det för varmt på jobbet, tyckte jag. Fast när jag gick hem var det ganska skönt med koftan under jackan för brrrrr, vad ruggigt och hemskt det var ute...


Nu ska här nattas barn. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar