lördag 2 oktober 2010

I brist av träff...

...passar man på att kolla in det lokala utbudet, som faktiskt är ganska okej just nu. Lite fattigt på vissa färger dock. Passade på att prova några LK ...men ?? Har jag missat något (ska ju inte ha någon LK nu i höst)?? Tycker mönstret är annorlunda? Förmodligen har jag väl sovit när ni andra märkt detta och noterat det? Jag tycker ju att jag kollar tillräckligt, men detta hade jag missat? Började t.o.m. tänka " att säljer den här butiken kopior?" Fast så olika är de ju inte. Men tanken poppade upp...

De kanske inte ens ÄR olika? Skumt var det iaf. och storlekarna var helt annorlunda. Trånga som 17. Och okej, visst kan man gå upp i vikt men inte sååå mycket på väldigt kort tid? Utan att det märks på övriga plagg man äger?

Nu lämnar jag detta och går och tar fram köttfärsen. Ikväll vankas det tacos. Gott, enkelt att laga till när man är själv ( läs: ensam vuxen) till den hungriga vargflocken här hemma. Dessutom är det så tyst ute i vardagsrummet nu att jag måste gå och kolla så ingen somnat i soffan...

Ha en skön lördagskväll!


Pssst! Invigde min Oak Coat idag. Den är helt outstanding! Wow säger jag bara. Me like a lot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar