måndag 15 november 2010

Jisses! Ka-ching! sa det i OM`s kassa....

Jag tror jag svimmar! Wrapen kommer i hur många färger som helst. Känns som om de ändrat sig och ökat på färgerna med några av de som finns i höstkollektionen...Tyvärr vägrar min dator att låta mig se färgnamnen på Odd Mollys hemsida så där får gärna någon annan hjälpa till.

Men det värsta är ju hur i herrans namn man ska kunna välja....Suck...Dessa i-landsproblem...! Rosa gillar jag, om den inte är fööör grisskär, cabaretvarianten ser ju döläcker ut...., den mörkblå ser sober ut....den lila ser härlig ut...

Däremot tror jag inte att jag passar så bra i lila dock. Nu ska jag suga på karamellen ett tag...

p:s. Kaching pocket dress var också rätt läcker...Inga andra julklappar till mig!

1 kommentar:

  1. Ja du, habegär modell gigantus är det här med! Bankrån eller nåt kanske;) Kram

    SvaraRadera