torsdag 18 november 2010

Mm... en ny craving! Plus en efterlysning!

Jag har inte köpt en enda vanlig lovely knit i höst. Vet egentligen inte varför. Men det är två som jag varit sugen på flera gånger:






Vilken tycker ni är den mest egna, användbara, vackraste m.m.?

Jag är inte en military -fan egentligen men tror att den är jättesnygg till jeans och min tutu i military...men frågan är om det räcker. Den i multi har jag provat och varit tveksam till då den ju är bredrandig. Bredrandigt är ju inte det bästa för figuren... Och så har den ju många färger...för många? Den i multi tycker jag dock är vackrast.

Vad tror ni?


Sedan är jag på jakt efter denna i stl 2 eller möjligen 3:

Har du den och kan tänka dig att sälja den? Maila då mig: fiasdesign @ live. se (uteslut mellanslagen).

4 kommentarer:

  1. Jag slår ett slag för Military, så användbar. Jag tycker multin kan bli lite rörig... men det är bara lilla jag som tycker det. Den lila är ljuvlig!!! Skulle jag välja bland de ovan så hade jag lätt valt den lila ; )
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Militaryn tycker jag :) jättefin!
    Håller med förra inlägget om att Multin är lite rörig, lite för många färger för min smak. Själv är jag lite sugen på den i blue/grey med detaljer i cerise, hoppas på att fynda en sådan på rean. Vårens LK färger har jag hört ska vara underbara!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  3. Military tycker jag absolut. Jättefin färg och låter snyggt till Tutun

    Kram från V

    SvaraRadera
  4. Den i Military har jag också lite cravings efter. Ljuvlig är den! Den randiga finns nog en risk att man tröttnar på....Kram

    SvaraRadera