fredag 19 november 2010

Sjuk

Kort inlägg enbart för att visa att jag lever.
Igår kväll brakade något lös, vad vete 17, men ont i hela kroppen, halsont och feber. Tidig influensa??
Dagen idag har jag sovit och legat utslagen i soffan. Nu har jag precis tagit en värktablett i ett försök att lura kroppen nu när alla barnen kommer hem...så jag orkar kvällen...älskade maken är nämligen bortrest så då bara måste man ju bita ihop. Som tur är har vi nära till hjälp, så jag har inte behövt lämna eller hämta barn idag. Tack för det säger jag bara!

Ha en skön fredagskväll alla ni andra!

Kram.

2 kommentarer:

  1. Jag har också varit lite sjuk idag, inte så sjuktsjuk men ganska ont i halsen.
    Eftersom jag är sjuk ganska sällan passade jag på att njuta, har blivit uppassad hela dagen =)

    SvaraRadera
  2. Usch, stackar dig! Hoppas du blir ompysslad nu..
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera