måndag 1 november 2010

Nää- fy ....vad det känns surt! (Tomten jag vill ha en ......)

Varför varför varför är det man hittar alltid så förbenat dyrt?? Varför kan inte något dyka upp som kostar lite mindre? Som man gillar?

När man hittar halsbandet  som känns lite roligare, så kostar det som en hel nedrans dyr molly!! Och det är inte ens något special med det... (förutom då att jag gillar det skarpt....men inget guld om i förstår vad jag menar...)

För titta vad vackert....










Nå, gissa vad bara hänget kostar? Inte det? Men tadaaa: som hittat: endast 1299kr....Och vill du ha det översta med läderkedja ja då kostar underverket 1890kr.....Mmmmm In my dreams....TUR att det är gratis att drömma..... Och hittar jag något liknande så trixar jag ihop det själv....Det är bara såååå fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar