lördag 13 november 2010

Rött till jul...rött till mig?

Hm...funderar seriöst på att skaffa ett rött velourplagg. Till jul och december då framförallt. Jag är en sucker för klänningar och tunikor har jag insett (kan det vara att de döljer allt det där jag inte vill veta av?)..men jag har väldigt få röda plagg, överhuvudtaget. Har en fin röd klänning från Bondelid, men hm.. nja, den har hängt med i flera jular nu...kan ju vara kul med lite nytt också!

Men vad?? Har ni tips? Det ska vara snyggt och skönt att ha på sig, har ni budgettips så visst! Jag har funderat på dessa två från Chill Norway (som ju tyvärr inte faller under budgetkategorin...)

Eller möjligen Jasper tunic (eller är den för kort...? Har inget rött att ha under...powder finns dock...)




Vad tycker ni? Påverka nu!

2 kommentarer:

  1. Älskar min Fonda i cabaret men vill nästan minnas att du har en sån?!
    Usch vad tråkigt med kommentaren i ovanstående inlägg, det var nog den svenska folksjukdomen :) avundsjukan som slog till! Det brukar vara så vid taskiga anonyma kommentarer tyvärr...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara KÖP ChillNorway, Agat dress UNDERBAR! Eller den som heter Onyx dress och finns hos millami...Kramis

    SvaraRadera