fredag 26 november 2010

Tradera...och plagg säljes! Ni får första tjing...

Har suttit och lagt ut barnplagg på Tradera nu på fm. Såå tradigt....men nödvändigt.

Jag tänkte även lägga ut åtminstone 3, ev. 4 Odd Mollyplagg  senare i kväll, men tänkte att ni får första tjing. Så jag lägger ut bilder på dem här i bloggen och är det någon som är intresserad så lämna en kommentar med mailadress så kontaktar jag så fort som möjligt. Frakt tillkommer på priserna!

 Gallery long shirt. Helt oanvänd. Stl. 3. Pris: 900kr


 Nymph nosleeve dark powder/lite lilac. Helt oanvänd. Stl. 2. Pris: 900kr
SÅLD

RESERVERAD
 Suiteheart minidress i dark powder. Stl. 3. Oanvänd (har två...). Pris: 650kr

Spoiler underdress i powder. Använd 1 ggr. Stl. 2. Pris: 500kr  SÅLD


Så är det någon som är intresserad så skriv en kommentar! Och jag är inte helt omöjlig med priserna, men inga skambud tack.


Ha en skön eftermiddag...nu ska jag vila lite.

9 kommentarer:

  1. Men, åh vad mycket fint! Hade det varit en storlek större hade jag norpat iallafall en, eller två...
    Krya på dig nu och ta något varmt att dricka!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag är intresserad av den första blusen. Mvh Johanna johannaap@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Åh, hade Gallery blusen varit en 4:à hade jag köpt den direkt, så fin!
    Hoppas att du mår bättre så att du får njuta lite av helgen!
    Stor kram/C.

    SvaraRadera
  4. Hej,hej.
    Jag skulle gärna vilja köpa Nymphen.
    Mvh Marie
    Sebastian_gustafson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej,
    tack för din kommentar hos mig,
    har inte hunnit kika på den förrän nu..
    Så gulligt av dig att erbjuda mig den..
    Ja, jag vill gärna köpa din underklänning:-)
    Du kan maila mig dina uppgifter och vad frakten blir så sätter jag in pengarna på stört:-))
    Ha en härlig fredag,
    Kram
    mamma.mia73@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej,hej.
    Jag skulle väldigt gärna vilja köpa Nymphen.
    Mvh Marie

    Sebastian_gustafson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Åh vad du frestas! Vill så gärna säga att jag vill köpa den fina Nymph nosleeve, men ja vet inte om plånboken tillåter... Får fundera.
    Ha en fin fredagkväll.
    Kram Affi

    SvaraRadera
  8. För smått för mig tyvärr! Kram

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Har du suiteheart minidress kvar?
    Maila gärna mig isf på stumpelisa_86@hotmail.com

    SvaraRadera