torsdag 30 december 2010

Det var inte meningen...

...att det skulle låta såå förfärligt! Insåg när jag läste mitt inlägg att det låter ju helgalet! Så jag tar bort det.  Men det är ändå så att jag faktiskt tänker på hur jag ska försöka få lite mindre stress i livet och lite mer njuta...
Kram på er!


Pssst! Ja, så verkar förbokningarna av spring vara i antågande! Vet inte om jag vill ha det så...Apropå stress så med förbokningar hinner man ju inte ens tänka innan plaggen ens finns tillgängliga.... Nä, ingen förbokning tror jag...men jag ska inte sätta min hatt på det...för då lär jag säkert få äta upp den...

Sedan gillar jag inte förbokningar på förbokningarna...om det nu var så hos Deepfling...hmf.

3 kommentarer:

  1. Håller med dig! Jag blir stressad av dessa förbokningar och när jag föll för det hela och förbokade två plagg från pre-spring så kom dem ändå hem till mig senare än om jag hade köpt direkt när allt släpptes.... Vill gärna kolla runt i lugn och ro innan jag handlar, blir ju mest via nätet och jag blir minst sagt stressad av alla förbokningar, får för mig att mina favoriter kommer ta slut...Men jag kna inte heller lova att det inte blir någon förbokning för min del! Gott nytt år på dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. Oj hann inte läsa ditt inlägg... Men det du skriver här med mindre stress och försöka njuta av livet det behöver man verkligen tänka på. Kanske ett blivande nyårslöfte en dag som denna:)
    Kan bara säga att jag är så imponerad av er som har egna barn efter att ni kommer hem från skolans värld, jag tänker på det ofta. Jag vet inte om jag skulle fixa det... Hemma har jag ju bara en sambo och han är ju i sammma bransch så han har full förståelse och är lika trött han...

    Tandläkarräkningar de är inte roliga de, nästa lite roligare att betala elen haha:)

    Nu ska här börjas med nyårsbestyren men önskar dig en trevlig kväll och Gott nytt År!
    Kram/C.

    SvaraRadera