måndag 6 december 2010

Jag har provat...och behöver hjälp...

... för long lovely knit i en mindre storlek har jag provat...och det var attans...den sitter nog bättre!! Framförallt så tycker jag att jag ser inte så stor ut som jag gör i 3:an...Den mindre är liiiite tight i ärmarna som jag misstänkte...men det ser totalt sett ändå bättre ut med 2:an... så retsamt detta!

Så nu måste jag bestämma mig: ska jag sälja min större? Köpa en mindre? Och då i samma färg som jag har (dark grey) eller ska jag ta en i blue? Är det någon som är intresserad av en LLK stl 3 i dark grey? Använd en helg...

 Velpella är i farten: Hjälp mig!









Misstänker dock att det kan vara svårt att få tag i en dark grey i stl. 2....Den blåa är dock jättefin tycker jag...som alltid är en sucker för blått. Men hjälp mig nu, vad ska jag göra?

5 kommentarer:

  1. Om du känner att den mindre är bättre tycker jag nog att du ska satsa på den.... Om du ska har blå eller grå kan ju din övriga mollyrob bestämma. En blå passade bäst in i min mollyrob....
    Lycka till!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tycker också du skall köpa en ny o sälja den som är för stor!! Vilken färg tycker jag ditt hjärta skall bestämma..den du tycker är finast!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker att den blåa är helt underbar!!!!
    Lycka till med velandet. Jag kan inte säga bu eller bä om vad att göra tyvärr.
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Kanske vore smart att prova en minder först innan du släpper den du har....Jag har grå och grön lång LK, skulle gärna ha en i var färg;) Kram

    SvaraRadera
  5. Linda: Jag har ju provat! Det var just det jag gjorde idag när lokala leverantören hade fått in dem...(konstigt nog fick de dem ganska så sent, precis efter att jag köpt min i grått)

    Det jag märkte var just att stl. 2 sitter bättre än stl.3, som jag har här hemma...

    SvaraRadera