måndag 6 december 2010

Leveransavisering från Odd Molly

Nu verkar i alla fall FOLK fått leveransavisering för pre-spring....Spännande att se om det hinner komma denna vecka eller om det blir i början av nästa...


Det lutar förresten åt att jag skaffar en mindre LLK. Dock får det nog bli en annan färg, för jag vägrar att betala fullpris för en och alla till nedsatt pris verkar vara slut i dark grey i stl. 2...

Förmodligen blir det nog en blå ändå, även om jag kommer att sakna den vackra rosen på den i dark grey...Inte så att det i blått är substitut  för den grå, för då skulle det ju inte vara någon idé att köpa en blå. Skulle alltid påminna om den som "det inte blev".  Men jag har alltid velat mellan den grå och den blå, redan från början.

På jobbet repeterar vi till lucia och avslutning för fullt. Det innebär att lyssnar man på Jays Like a prayer på kvällen innan man jobbar så går man och gnolar på den när man kommer till jobbet... men efter några timmar så sitter Jingle bells där istället....Kan nog säga att jag föredrar Like a prayer... Och just nu sitter jag och lyssnar på Knockin on heaven´s door och November rain....

Godnatt och sov gott!

1 kommentar:

  1. Absolut ska man få unna sig lite när man får retroaktivt! Passa på :)
    Jag har också bokat Ka-ching plain i almost black, perfekt jobbklänning! Den kommer nog bli bland de mest använda för mig, det brukar velourklänningarna bli. Andra klänningar i kollektionerna är alltid så fina men de blir ändå inte lika flitigt använda. Timeless klänningen i grått har jag beställt, hoppas att den kommer, den blir också perfekt på jobbet tror jag. Inget pling idag, hoppas att de kommer imorgon.

    Totalt kaos med min klass, mailat och pratat i telefon hela dagen...Vet inte vad jag ska göra... Det gäller att ta nya tag när man kommer tillbaka!

    Hoppas att du har klarat dig från att bli sjuk igen! Inget kul när det sitter kvar i kroppen, fast jullovet brukar man ju tillbringa sjuk :) mer vanligt än ovanligt...så brukar jag börja de flesta lov tyvärr...

    Nej ingen bra period just nu att sälja på Tradera, det är nog bättre att vänta till framåt vårkanten tror jag.

    Ha det gott!
    Kram/C.

    SvaraRadera