onsdag 8 december 2010

Ett av mina fina kap

Minns ni att jag visade en liten bit av det jag fått tag i? Något mycket vackert som jag faktiskt funderar på att ha på mig på fredag då vi ska på julfest...

För visst är det....



...underbara vackra Beatnik Dress...Ignorera de bruna strumpbyxorna... Underklänning följde med men jag har faktiskt en annan underklänning här som jag hade sen tidigare. Tror den är lite längre än den som följde med, ser ut så när jag ser bilderna.

Men visst är den fin? Hur tycker ni man ska ha knytet på blusdelen? Öppet eller knutet?

Nästa kap visar jag imorgon.

8 kommentarer:

  1. Så fin du är i din Beatnik dress. En riktigt fin kalasklänning. Jag har mest haft min knuten, gillar inte när "tamparna" hänger./K

    SvaraRadera
  2. Klart du ska ha den! Tycker oknutet är finast.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar! Så fin! Tycker att det ska vara knutet...Kram

    SvaraRadera
  4. Jättesuperfin! Jag tycker att det är snyggast med uppknäppt, ser mer avslappat ut!

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa!
    Ja när jag ser bilderna så lutar det åt denna på fredag...ni är rörande oense om knuten eller ej... ;-) så vi får se vad det blir då, det får bero på mitt humör då!

    SvaraRadera
  6. Grattis till din nya fina klänning! Du är ursnygg i den!
    Kan man inte kompromissa med dom banden, (eller är dom för korta) så man kan ha dom i en lös hängande knut istället..?!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefin!! Oknuten tycker jag ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, så fin du är! Helt underbar! Jag är inte alltid helsåld på OM, men denna är underbar!!!!

    Knutet eller oknutet tycker jag beror på sammanhang och humör :)

    SvaraRadera