måndag 13 december 2010

Någon som sett denna någonstans!!!??

Den här färgen verkar väldigt få tagit in. Jag trodde först att den skulle komma först till spring-kollektionen, men så såg jag att Sköna Clara  får in annat i den färgen...så nu inser jag att den borde kommit nu!!

Vad pratar människan om undrar du? Jo, velourwrapen i färgen DARK MAGNOLIA. Så nu hoppas jag på er, alla andra glada mollyälskare i vårt avlånga land (eller utanför vårt land för den delen)! Är det någon som sett någon butik som antingen skickar eller en webshop  som har denna underbaring!



Håller alla mina tummar och vad som helst...!

4 kommentarer:

  1. Det är verkligen förvirrat när det gäller velouren och dess färger...en del släpps nu, andra i 'spring' och vissa lite hur som helst verkar det som... Jag vill gärna ha Powderfärgen men har fått veta att den kommer till vårsläppet i allafall. Kramis

    SvaraRadera
  2. Katinka skrev så här till mig i går då jag hadde frågor angående Ka-ching: "Sedan kommer den i Vintage Orange har jag för mig, men är inte säker på det. Utöver det kommer Dark Berry och Dark Magnolia" Så den färgen du efterlyser kommer tydligen inte förrens vid senare släpp. Hör du annat får du gärna säga till.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är också en sucker för den färgen! Kommer Ka-ching pocket dress i den färgen? Var och när? Tusen frågor....Kram;)

    SvaraRadera
  4. Hilde och Linda G: det "lustiga" är att jag fick mail från Sköna Clara, och de verkade ha fått in plagg i dark magnolia, inte wrapen men följande:

    577 ka-ching pocket dress chalk, military, dark rose, almost black, mid blue, blue, dark pink, vintage berry, dark magnolia, dark powder

    580 ka-ching plain dress chalk, military, vintage berry, dark pink, almost black, blue, dark magnolia, dark powder

    Så Linda...här finns din pocket dress kanske. om den inte är slut redan...

    SvaraRadera