måndag 31 januari 2011

Fina barnkläder

Som en del av er säkert förstått så syr jag en del. Inte kuddöverdrag och sådant, utan mest barnkläder. Tycker just att killkläder som säljs just nu är lite trista och enahanda. Mina grabbar gillar färgglatt så till den milda grad att man ibland baxnar över kombosorna... Ett ställe jag länge gillat och köpt tyger ifrån är en tjej som har byggt upp en verksamhet: Jnydesign.se. Fantastiskt serviceminded tjej som vill sälja kvalitet.(och nix, får inte en endaste krona i rabatt eller några kläder för att jag nämner henne här!) Är ni det minsta syintresserade så rekommenderar jag hennes tyger. Och vill ni har roliga annorlunda barnkläder så har hon det med, i samma tyger som man kan köpa. Så orkar man/kan inte/vill inte sy själv så kan man köpa kläderna färdiga! Just idag så kunde jag inte motstå ett tyg och en klänning. Dödsbilligt är det väl inte. Men kvaliteten är faktiskt bra och just när det gäller tyger så vill jag ha kvalitet: Hinner jag med att sy vill jag inte att det ska bli fult i första tvätten!

Alla bilderna lånade från Jnydesign.se

Tightsen köpte jag inte även om dottern hävdade att det var fint, tyckte helt enkelt att det förmodligen skulle bli lite väl med både leggings och klänning i samma randiga/vågiga tyg! Men läckra är de! Jag köpte också tyget i mitten: ska bli velourbyxor till grabbarna härhemma! Och ja, de har själva valt tyget!

Det här köpte innebär ju att jag klickat. Men det är ju inte till mig och alla barnen behöver lite nya kläder. De växer som bara den just nu!

1 kommentar:

  1. Kan bara instämma i lovsången! Om både kläder och tygerna och servicen!

    SvaraRadera