onsdag 26 januari 2011

Jag vill ha!

Hej. Jag är tre år och säger : jag vill ha! och slänger mig på golvet och sparkar med bena och säger jag vill, jag vill, jag vill!!

Men farao- det funkar inte- ingen rosa timelessklänning dimper ned från skyn och stillar mitt infantila beteende. Så jag kan bespara er från att prova: det är helt enkelt ingen idé....

Någonstans ryktesvägen har jag hört att det varit rea på timeless klänningen.. någon som kan agera bulvan? Den är ju inte gratis....(och jag har ju liksom inte alls motstått det där klick-begäret...eller jo, än så länge, men hur länge...:nästa vårsändning: kom nu med de få saker jag föll till föga och förbokade!! Genast: jag har behov av dem! Uppenbarligen....)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Åhh nu har jag verkligen kommit in i jobb(lärar-)stressen igen, 29 utvecklingssamtal gjorda samt försökt att få klassen på fötter igen efter min sjukskrivning...ja du kan nog tänka dig:)Har precis skickat iväg de sista m,ailen till föräldrar sedan dagens händelser...huvudet kokar!

    Klart att du behöver en Timeless till, den måste du ha! Tyvärr har jag inte sett någon på rean...isf hade jag slagit till också. Själv funderar jag lite på linnet i vitt, jag får se. Det känns som att jag just nu bara köper sommarkläder, det är varma koftor som jag behöver.
    Tråkigt med sjalen oh framförallt tråkigt att man inte kan lita på kollegor...

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte sett nån Timeless på rea, hojtar till om jag skulle göra det:) Kram

    SvaraRadera