onsdag 26 januari 2011

Var är min sjal...

Idag har jag haft lager på lager. För att inte frysa. Först ullstrumpbyxor och långt bomullslinne. Sedan underklänningen från Joy i vitt. Sedan Timelessklänningen i grått.  Och det  funkade! Jag har inte frusit alls i dag, trots att det var urkallt ute när jag gick hem och det drog som sjutton längs väggarna på jobbet. Fast lite sur är jag...medan jag var sjuk förra veckan har någon snott min svarta sjal. Visserligen ingen dyr molly eller så men den var min! Jag har en gissning på vem det kan vara- men personen hävdar att hon själv har två sådana sedan länge och inte råkat ta min....Det kan ju vara sant men det känns lite underligt....

Idag insåg jag att jag har klick-sjuka. Jag är så sugen på att klicka. Inte bra. Jag vill liksom har något att se framemot- hur galet sjukt beroende är det på en skala? Tur då att man ändå kan inse det och då också motstå! Det enda som ska klickas hem är saker som behövs. Jag behöver ett par skor till. Men jag vill ha rea!

Någon förresten som tror att man kan fixa till jeansjackan med de nakna damerna? Eller är det bara dömt att misslyckas?
Nu är det dags att hoppa in i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar