onsdag 12 januari 2011

Lite som jag gillar...

...av det nya.
Gallicas tunic i magnolia





Nä....det är ju inte mycket man fastnar för *ironi*......
Solklara favoriter är dareme dressarna, elouise i powder, kanske den otippade gallicas i magnolia...och några till.  Wrapen och pocket (det är ngt med den klänningen alltså!) är ju inte "nya" i modell men jag älskar mina wrapar...Inser när jag tittar att det visst är vissa färger som drar mer än annat....grön och powder verkar vara det jag dras till i år....Det lär väl alla ni andra också göra förstås?! Vem var det förresten som skulle ta och dra en bankturné? Count me in.

Hittade en del för mig fullständigt hiskeliga plagg också. Men dem lämnar jag åt sitt öde. Just nu iaf.
En fundering jag har är också varför de har så många plagg med polyester och viscose....Det betalar jag inte många slantar för. Må vara hur vackert som helst.

1 kommentar:

  1. Ja, vilken massa underbara kläder. De gröna är mina favoriter också. Gillar många plaggen med patchwork också. *suckar trånande*

    Kram från V

    SvaraRadera