onsdag 12 januari 2011

Wilma mankiller?

Finns den koftan MED och UTAN frills? Frills antar jag att de menar fransarna som hänger? På Folk så är beskrivningen av koftorna densamma men två av dem kallas för NO frills. I Odd Molly sammanhang kan man ju inte vara helt säker på att det betyder "inte" eftersom de så ofta leker med ord.... Någon som vet? Finns den utan fransar- come to mama! Med fransar- live somewhere else? Missförstå mig rätt: fransarna är fina. Men för opraktiska för mig. Och fransar...tja..har nog tröttnat lite på det. Men om man nu skulle slå till på denna. Ja då blir ju Elouise i powder rätt onödig. Same same but different liksom. Ack-dessa i-landsproblem som sagt....

Wilma mankiller NO frills ....?

3 kommentarer:

  1. Japp! Utan fransar är den ena så du kan lugnt boka! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Heter koftan Wilma mankiller! Vilket jäkla namn! Håller med dig, ja tack utan franseländet! Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är namnet underbart! Hahaha!

    Fast jag har kommit på att jag vill nog ha den i vintage lilac UTAN fransar om den får komma och bo här...

    SvaraRadera