onsdag 12 januari 2011

Never in my life!

Kan inte låta bli att lista några av de plagg/saker som jag aldrig kommer att skaffa....

Hihihi.

Säkert någon som älskar...men jag gå hellre naken....

Ni får ursäkta...men varken modellen eller färgen alltså...

Örk säger jag bara. Inte min stil liksom.

Rosorna säger jag bara. Too much. For me.

Va 17 har de satt mitt fram???

Gillar inte batik helt enkelt.

Nu blir jag väl hängd....men den här gillade jag INTE.
Alltså. Inte smickrande någonstans. Ser inte ens bekväm ut.

Böhö?


Inte så figursmickrande direkt...

På rätt person kanske. Påminner i modellen om piratmössorna jag brukar knyta på barnen..fast deras är i coolare tyg....Jag är iallafall inte rätt person för denna...

Klär ju för 17 inte ens modellen...


Det finns fler...många fler lite, öh, inte-jag-plagg. En del av dem har även DrMolly listat...

Kanske är en av ovan dina favoriter? Då passar du säkert utmärkt i dem! Men jag gör det då inte....

Go´natt!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, sådana listor gillar jag =)
    De där 'måste ha' listorna ser nästan lika ut hos alla och jag har faktiskt klurat på att göra som du, en 'måste absolut inte ha' lista.
    Gjorde en snarlik lista för en tid sedan om OM plagg jag aldrig skulle sätta på mig - mycket uppskattad ;)

    SvaraRadera
  2. Upps.... haha, jisses... domdärade plaggen har nog mina ögon HELT gått förbi. Håller med :-)
    Men dom tilltalar säkert någon & DET är ju tur, att vi alla har lite olika smak :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Haha, jag håller med dig till fullo. Inte speciellt snygga... Någon tycker nog om dessa plagg med, men det är inget jag hade beställd.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Har också gjort en måste ha lista
    men funderar nu på att göra en NOT lista efter detta haha.

    http://hoffsan.blogspot.com

    SvaraRadera