torsdag 6 januari 2011

Premiär för spegelfoto

Jag vet. Bilden är inte helt skarp...och ni får ursäkta den stökiga omgivningen. Var mitt i allmän städning och sortering när jag tog en fotopaus, för att se om jag kunde fota i spegeln. När den nu är rengjord.

Detta var alltså outfiten när jag var hos brodern. Underklänningen från Joy fungerade utmärkt under, blev riktigt bra faktiskt! Wrap i midblue över. Och så har ni ju fått se mer av mig. Huvudet i alla fall. Vad tror ni? Funkar det?

Maken är iväg i snöstormen (måste vara det: förstå blåste det som bara den. Sedan började det vräka ned snö....) för att handla lite specialfika. Hoppas bara det håller sig på minussidan i temperaturen. Knasigt? Kanske, men hellre riktig snö än slask och sedan fruset slask som blir halt och knaggligt....som tinar...och fryser...och så slår man ihjäl sig en stressad morgon...







Pssst. Och vi som trodde att nu var alla friska. Vad händer? Mellangrabben får en backlash....Hurray!

5 kommentarer:

  1. Det funkar skitbra!! Kul att se dig i spegeln ;-) Fortsätt med det!!!
    Och snygg outfit!! Aj lajk ö lott!!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Himlans vad fin wrapen är i Midblue!!! Och fin kombo : )
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Å vad kul att "se dig". Jättesnygg kombo tycker jag. Fortsätt fota i spegeln:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. *fniss* ja och ÄNDÅ köper vi nya 327:or. :)

    Hur kan jag ha missat din blogg??? Lägger genast till dig. Hoppas det är OK.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Skitsnyggt! Har ett litet sug efter wrapen i just den färgen! Kram

    SvaraRadera