torsdag 3 februari 2011

En 327:a helt i min smak!

Av någon anledning har jag missat att 327.an kommer i den här färgen. Wow! Nu flyttade plötsligt något annat ut från antingen garderob eller önskelistan! Just den med det rosa står det bara mitt namn på!  Dock gillar jag den här också...



Hm....vad ska jag göra nu.....För jag har redan flera 327:or och inte kan jag fylla på där utan att först rensa ut vissa andra....

Någon speciell färg ni är på jakt efter? Alla är i stl 2. Kanske har jag den du är på jakt efter?
Måste nog kolla in min garderob och fota lite. Dags för tuffare rensning, helt enkelt.

Nu måste jag jobba lite.


Kram!

1 kommentar:

  1. Men helt seriöst nu, kom den på första bilden inte förra året?? Har funderat rejält nu och undrar minsann, har jag blivit senil eller är det OM som blivit det?

    Nåja,den är snygg, och jag har den inte, så spelar det någon roll vilken kollektion den är ifrån då liksom?

    SvaraRadera