lördag 12 februari 2011

Hjälp mig välja outfit till ikväll!

Först tänkte jag avslöja var vi ska äta ikväll, sen blev jag feg, sedan tja...vi får se! Den stora frågan är snarare vad jag ska ha på mig?? Det är inte varmt ute och lär inte bli varmare med klar himmel och noll sol sedan. Vi lär nog åka tunnelbana in och kanske taxi hem (brukar bli så... :-) ) Funderade ett tag på min wigwam i velvet....


Eller ska jag ta min everywhere dress i almost black/dark grey? Det är den med den lila fjärilen bak.
Eller ska jag slå till på Beatnik dress?





Eller velourwrap? Eller tutu88 i almost black med chrysalis under i cabaret?




Hjälp mig nu! Klockan 17 måste jag veta- då kommer barnvakterna! Jag ska nog inte säga vad jag lutar åt, vill se vad ni tycker!

Kram!


8 kommentarer:

  1. Åh absolut Beatnik Dress, den är så fin!
    Hoppas att ni får en jättemysig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har man turen att äga en Beatnik dress så ta den, den är SÅ fin tycker jag!
    Ha en skön kväll!
    hälsn Helena

    SvaraRadera
  3. Beatnik säger jag med! Utan tvekan! Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med övriga, Beatnik dress på:) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är ju så otroligt frusen, så för mig skulle valet bara kunna bli everywhere dress. Varm, snygg och samtidigt kan man klä upp den med snygga stövlar.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Jag satt med min mobil och försökte skriva till dig innan 17.00 men det gick åt helvete... :o(
    Mitt tips var Wigwam eller Tutu med chrysalis under eftersom de inte är för kylslagna ute och inte för varma inne. Berätta gärna vad det blev. Och hoppas att ni fick en superbra kväll. KRAM!

    SvaraRadera
  7. Så här dags undrar man vad det blev :)

    SvaraRadera
  8. Hej såg att du äger en beatnik dress, och jag letar och letar efter någon som vill sälja denna klänning till mig. Det är min dröm att få bära den på min student nästa sommar. Om du på något sätt får för dig att sälja den får du hemskt gärna kontakta mig. mvh emily

    SvaraRadera