torsdag 17 februari 2011

Känsliga läsare varnas: fula ord!

..och är du känslig så läs inte! För nu bryter jag mot det där att jag inte vill skriva svordomar: fan, helvetes, förbenade jävla skit!

Gör lång historia kort: butiken har inte dragit pengarna, enligt banken är de reserverade men butiken kan ju inte dra dem eftersom de fick ej kontakt med banken när de skulle dra pengarna....Om butik inte "hämtar" reserverade pengar så faller pengarna tillbaka till kontot: EFTER FUCKING JÄVLA 6 BANKDAGAR! Jag ska alltså vänta i 6 dagar på MINA pengar!! Så moment 22: jag kan inte använda mitt kort, idag försökte jag köpa bussremsa: nix det gick inte! Fick GÅ hem...tack..., butiken kan inte få sina pengar inte heller dra alltihopa och göra ett återköp på 11 av gångerna eftersom de inte har fått några pengar.....JAG kan inte komma åt pengarna ...... Aaaaaaaaaaaaah!

Vad kan jag göra? Åka och skaffa ny personlig kod på bankkontoret inne i stan.....men de kan inte fixa mina pengar på plats ändå.....Jag får hjärtinfarkt och dör...så förbenat arg är jag!!!

Av förklarliga skäl har jag inget större lust att engagera mig i annat just nu. Tack för idag. Återkommer...
Nu ska jag gå och slänga ut något genom fönstret....

5 kommentarer:

  1. Helt otroligt, låter hur jobbigt som helst!
    Jag skulle vara lika arg som du, med all rätt!!! Svär på:)
    Kram till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Du kan gå in på din bank och be dom ta bort reservationen på pengarna. Jag vet att dom kan göra så för jag har gjort det själv! Kram

    SvaraRadera
  3. Nä men fy vad tråkigt. Jag förstår gott att du är förbannad.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fy så dåligt!!
    Förstår att du är förbannad! Tycker att butiken borde ersätta dig för de problem de orsakat dig!

    Kram från V

    SvaraRadera
  5. Jag tror att butiken skulle kunna kontakta din bank och bekräfta vad som hänt och att banken därefter manuellt kan "sudda" de reserverade beloppen! Rent praktiskt alltså - sen hur/om det fungerar juridiskt vågar jag inte spekulera i.

    SvaraRadera