lördag 19 februari 2011

Stort till salu- inlägg på G och rapportering

Håller på att förbereda ett riktigt stort Till Salu-inlägg med både gamla godingar och nyare snyggingar. Håll utkik!

Ang. bank/affärsstrulet så, nix, banken kan inte ta bort reserveringarna hävdar de, utan de ramlar tillbaka till mig när det gått 6 bankdagar. Och butiken kan inte göra något heller eftersom de då måste bevisa på något sätt att de inte fått pengarna osv osv.  Det som händer är alltså att jag måste vänta till onsdag/torsdag, se om alla pengarna trillar tillbaka, om INTE så ska jag DÅ göra en reklamation till banken, fick blanketten av banken igår.

Så ok. jag avvaktar till onsdag/torsdag. Detta har tagit SÅ mycket energi så jag vill inte låta det ta mer just nu.

Däremot så har jag bestämt mig för att sälja av en hel massa mollysar. Sluta vara mesig och tänka att ...jo, men den är ju så fin...fast jag inte använt plagget på t.ex. ett år...Så som sagt: har ni span på något så kolla in här senare i dag eller i morgon. Kan inte lova att fotograferingen blir klar idag.

Ha en bra dag!

Kram!

4 kommentarer:

  1. Konstigt. Samma sak hände mig en gång och min banktjänsteman kunde gå in och ta tillbaka pengarna till mitt konto... Kul att se vad som blir till salu! Kramar

    SvaraRadera
  2. Så jäkla sjukt och störigt att det ska vara så enkelt att knipsa pengar från ens konto men så förbannat svårt att föra tillbaka dem... Grrr!!! Tar över lite av din ilska så du slipper vara fullt lika förbannad.... ;o)
    Spännande med till salu, har lite dålig koll på vilken storlek du har men jag ska hålla span.
    Hoppas du får en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Men fy f*n, det är dina pengar. Jag fattar inte hur det ska ta 6 dagar, men är du lugn så ska inte jag hetsa upp mig:) Jag ser fram emot ett säljinlägg. Hoppas bara jag ser det i tid.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sicket skitprat av din bank! Mitt bank-kontor har släppt på reserverade pengar vid två tillfällen åt mig! Kram

    SvaraRadera