onsdag 16 februari 2011

Lite lätt upprörd....

....men kanske är det inte någons fel?

Har försökt betala en sak hos en affär (som jag absolut inte vill hänga ut här just nu) men de påstår hela tiden att de inte får kontakt med konto/kortutgivaren. De provade igår och de provade idag. Gick inte. Okej. Jag kan betala via Bg om det kniper. Får bg-nr. Går in på min bank. Tänker, vad 17?? vad lite pengar det är på kontot?? Går in och kollar kontoutdraget: 12 gånger har affären dragit summan!  TOLV *fula ord* gånger!!!!
Fel på mitt kort va! Det är nog fel på deras kortkontakt! Nu är jag inte så orolig för att pengarna inte ska komma tillbaka, även om det känns lite i magen, men vad farao! Inte ska väl det kunna gå så?

Har tight dag imorgon också så det blir bökigt att hinna med att ringa stället och fråga vad ända in i glödheta de har för system? Pengarna ska åter PRONTO, det finns ju andra hål att stoppa dem i! Gah!
Jag återkommer med rapport i ärendet. Inte för jag vet om ni är intresserade, men jag är det...

I´ll be back.

5 kommentarer:

  1. Men herregud! Får väl hoppas att du inte köpt nåt dyrt;) Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, det var inte dåligt med 12 gånger för samma plagg. Håller tummen och hoppas att det löser sig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Är dom inte riktigt kloka???????!! Vansinnigt irriterande!! Hoppas dom rättar till det snabbt nu..
    Kram

    SvaraRadera
  4. 12 gånger shit, fattar att du är upprörd, jag hade varit galet förbannad. Håller tummarna att det löser sig idag. KRAM!

    SvaraRadera
  5. Usch det låter helt otroligt! Hoppas verkligen att det har ordnat sig med pengarna idag :)

    Åh hoppas verkligen att Remix fungerar på mig, jag har spanat på den så länge, men har aldrig provat den. Jag gillar tältiga modeller så jag får hoppas på att det blir bra!

    Har du börjat nedräkningen?! Det har jag! Genomförkyld och febrig än men har ändå jobbat hela veckan, bara längtar efter lov så att jag får ligga i sängen och vara sjuk...
    Har ni börjat med NP än?

    Fredag imorgon:)
    Kram till dig!

    SvaraRadera