tisdag 15 februari 2011

Okej, jag kanske inte tillhör..

...de där "megabloggarna" men att lilla jag har haft dryga 5000 besök på två månader (Eller har jag ställt in besöksräknaren fel??) är för mig nästan inte klokt! Både wow! och vilka är ni läsare?  Har under mina två månader med besöksräknare med intresse sett att vissa inlägg inte alls är intressanta (iaf inte så att de kommenteras) andra desto mer.

Odd Molly är ju det stora "intresset", men även annat. Just nu känns det som om det är svårare att skriva om annat, eftersom det inte verkar vara så intressant för andra? Men, som jag sagt förr, och nu säger igen så gör det ju egentligen ingenting, för jag skriver ju om det jag har lust. Fast det är alltid kul om det skapar någon form av intresse hos någon! Sedan visar jag inga bilder av mig så det går att känna igen mig. Det beror bl.a. på jobbet men också av hänsyn till min familj. Inte för att de har någon koll på att jag bloggar, och inte vill jag att de ska ha det heller, faktiskt. På det sättet är min blogg BARA min. Trivs med att ha det så just nu i alla fall.

Om ni nu fick ha åsikter vad skulle ni vilja se mer av i  bloggen? Mindre? Jag lovar inte att följa vad ni tycker, men är nyfiken på vad ni tänker (hängde ni med ;-) )!
Försöker hinna med att åtminstone då och då sy barnkläder- är det intressant att se dem t.ex.? (Ska erkänna att det var så jag började min blogg-"karriär"- med en syblogg. Men eftersom jag inte hinner sy alls i den utsträckning som jag skulle vilja och som känns nödvändig för att hålla intresset uppe för den bloggen (plus att jag faktiskt lyckats med att glömma log-in uppgifterna....sssch!) så har jag för tillfället lagt den på is.)

Kram på er allihopa!

(funderar återigen  på att ändra etiketten "allmänt" till "allmänt dravel"..... ;-) )

1 kommentar:

  1. Svårt, jag gillar verkligen din blandning...Odd Molly, jobb, tankar och funderingar osv. För mig är det nog blandningen som gör det:) Kul även när du visar outfit-bilder (hahaha vet inte om jag är rätt person att säga det som aldrig gör det inne hos mig)...
    Jag tror verkligen att man ska skriva om det man känner för och vill, ska man försöka skriva det som man tror andra vill läsa så blir det nog inte riktigt bra...

    Ha en skön kväll!
    Kram/C.

    SvaraRadera