måndag 14 februari 2011

Wow! THE dress!

Satt och slösurfade runt lite och hittade en så cool jeansklänning! Gillar jeansklänning på sommaren eftersom det är så himla tåligt, man kan ha det överallt!

Hittade en från märket Desigual, deras kläder är ofta lite too much för mig men fina på andra. Den här dock...Mmmm, nu ryker något från OM-listan kan jag säga! Lite synd att den är ärmlös och lite väl urringad, men linne eller tröja (kort -eller långärm) under så är det kirrat!


Vad tycker ni? Och har hört att de är supersmå i storlekarna- någon som vet?





Kram!

Psst! Ser att countrydreams fått in springnyheter! Men det är bara changeling dress som jag varit intresserad av i detta släpp än så länge. Och kanske får den stryka på foten för ovanstående.... 

4 kommentarer:

  1. Desiguals kläder ÄR små. Skitsnygga dock och den där klänningen är riktigt läcker! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, då stämmer det alltså, Men frågan är ju då HUR små de är: Ska man gå upp en eller två storlekar...?

    Anyone?

    SvaraRadera
  3. Ja då har jag chansat och gått upp TVÅ storlekar, mätte och mätte och mätte...och tänkte att ja, vad kan gå fel? Returportot möjligtvis!

    Har tänkt mig den med en liten kofta till...Och så hoppas jag att den kommer racerfort!

    Nu ska jag försöka planera vad ända in i.... jag ska klä mig i imorgon....Brrrrr.... Pointelle leggings kanske...Med velour över...och tjock scarf....?

    Vi får la si!

    SvaraRadera
  4. Halloj
    Ja Desigual är små, speciellt i ärm enligt eget tycke. Jag får gå upp en storlek såvida de inte är "lösa" i ärm, då behövs det inte..

    SvaraRadera