onsdag 23 februari 2011

Onsdag...och puh! Det löste sig!

Mina pengar är tillbaka där de hör hemma! Jag drar en lättnadens suck!

På fredag åker resterande plagg ut på Tradera, jag tjatar, men det är ju onödigt om någon nu skulle vilja ha något innan dess, att premiera T.

Idag var det -19 i morse...vi skulle åka pulka på em med barnen (hälsotema), så jag har haft 17 lager känns det som. Den äldre versionen av wool mix long cardigan från Vive la difference (vad 17 hette den då?) i grått, Saraklänning i vitt, svarta ullstrumpbyxor och lux wool pointelle leggings i grått över. Det fungerade bra! Jag frös inte alls!

På vägen hem måste halva bussen och alla jag mötte haft jättekul, särskilt de som gick bakom mig...för saraklänningen hade hakat upp sig så det var bara jackan som täckte baken, förutom leggings då, men som ni minns har de en liten fin stretchresår i vitt ungefär som ett strumpeband, på låren. Den syntes fint...! Men inte var det någon som sa något ..... Okej, den bjuder jag på då.... Lustigt det där med pointelle leggingen, ett tag var jag tveksam över varför jag köpte den...men efter den här vintern så är jag glad att jag har dem...de värmer minsann och de pryder sin plats. Dyra, men väl värda sina kronor! Lite, lite stora är de dock.



Angående Sara-klänningen förresten, ingen som har en vit i stl. M till övers? Eller en svart? Skulle nog behöva en extra...Använder min jättemycket!

Kram på er, nu väntar te och bloggenad och sedan dusch...innan nattning av barn, är rädd att jag somnar med dottern annars, om jag väntar med duschandet, är så sjukt trött och har varit det hela veckan...

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att pengarna ät tillbaka där de ska vara!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jäklar vad raffig du har varit i dag;)
    Skönt att pengarna är tillbaka:) Kram

    SvaraRadera