tisdag 22 februari 2011

Trött, lite snuvig tisdag.

Fy 17 vad trött jag var i morse. Tack och lov för att jag börjar senare på tisdagar! Idag står det skridskor på schemat på em. Känns lite sådär med tanke på att jag undrar om jag inte börjar känna av en liten  (?) förkylning...Nåja, varma överdragskläder så ska väl det också gå!  Längtar sååå efter lite ledighet, även om jag behöver jobba någon dag iaf under lovet (sååå typiskt...), är så himla trött på det mesta, och det bara rasar ned oroande punkter på dagordningarna på mötena, som gör att man bara blir orolig och mår ännu sämre. Usch!!


Det finns en del kvar i till-salu-inläggen! Glöm inte kika in, lägger ut det som "blir kvar" på Tradera senare under veckan annars. 


Dagens är fonda dress i lite indigo, med funovits scarf till. Kändes mjukt och skönt att ha under överdragskläder sedan.  Sleevewarmers i blått blir det nog när vi går ut!

Ha en skön dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar