torsdag 24 februari 2011

Snyggt skärp..

..men jag är för snål!

Det är jättefint och har sett det länge nu, (har funnits länge också så det är ingen nyhet), Hunky dorys Love knot waist candy belt-i färgen coffee. Men ordinarie pris är lite väl, tycker jag. Även reapriset är lite väl tycker jag. För ett skärp! Må vara hur mycket äkta skinn som helst.

 Så om någon nu har ett sånt här hemma som bara ligger och skräpar, helst i stl. M då, let me know.


Annars är dagens inte så hot som igår iaf. Velourmysdress i cabaret: lilltjejen är sjuk: feber, hostar, piper när hon andas...(det är jättekul att övertala henne att ta "andningsmedicin" som vi säger...). Så idag blev det VAB imorgon blir det jobb. Måste vara på jobbet sista dagen innan lovet. Annars blir jag superstressad av hur det ser ut och vill också få iväg veckobrev etc innan lovet.

Och jag förskonar er, ingen bild av outfiten: måste in i duschen för visst farao somnade jag med lilla damen igår, och inte hann jag duscha innan heller..., ser inte vidare fin/fräsch ut idag inte...Hade satt klockan extra tidigt för att gå upp och duscha, men insåg innan dess att damen var tokhet så det nog skulle hinnas med under dagen istället....


Faran med att sitta hemma är att man spanar in alldeles för många snygga saker, som man till syvende och sist inte alls behöver....

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att det löste sig med dina pengar! Har tänkt på dig.
    Och som jag känner igen mig i att det finns alldeles för många fina saker att spana in när man är hemma... :o)
    Hoppas dotterna mår bättre snart!
    Och så har jag förresten maila dig.
    Hoppas ni får en fin dag trots sjukdom. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Oj vilket snyggt skärp. Var har du hittat det? Det här skulle jag verkligen vilja få tag i :-)

    Svara gärna på min blogg om du kan.

    //Lina

    SvaraRadera