tisdag 8 februari 2011

Snart i min garderob...

Har klickat hem eller fått tag i på annat sätt:

Mmmm...den här har jag suktat efter länge...

Så även med dessa....

Just sleevewarmers är perfekt så här på senvintern (och tidig höst)...under jackan när man har trekvartsärm! Och de här är ju så fina att man kan ha dem som de är till ett plagg...tycker jag!

Den vita tunikan från Burn Baby Burn har jag sett förr och suktat efter flera gånger...nu när den dök upp och jag blundade för den vita "Magic dress" så bestämde jag mig för att den här ska bli min nu!

Börjar äntligen känna att kroppen är igång igen efter flunsan. Så nu ska jag försöka få till lite träning. Denna otränade kropp behöver det för att minska i omfång. Trivs inte riktigt just nu.

Känns vågat att visa upp dem innan de landat hos mig, man vet ju aldrig vad som kan hända på vägen...., men ville det ändå, så då får det blir så! (håller mina tummar...)

Dagens är en wool mix long cardigan från äldre kollektion, tror inte ens den hette så då, den med sidenband att knyta istället för stickade band. Jag har den i grått med blått sidenband (vive la difference) och idag matchas den med vit Saraklänning och gråa leggings.  Har ingen tjusig bild tyvärr, ännu.

Ha en bra tisdag, nu måste jag rusa!

Kram!

4 kommentarer:

  1. OJ!! Vilken underbaring! Har också haft span på sleevewarmers, men när vi väl bestämde oss för att flytta lade jag ner.. Lär inte behöva dem i Spanien ;) :D KRAM!

    SvaraRadera
  2. Grattis till bra köp! Tunikan har jag också spanat på länge men än har den inte lyckats hitta hit.
    Sleevewarmersen har jag dock, de finaste enligt mig och så passar de till de mesta.
    Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Den tunikan är så fin! En riktig klassiker! Grattis:) Kram

    SvaraRadera