söndag 6 februari 2011

Snart invaderar de stället.....!

Kalas på G, damen ska ha sitt första kompiskalas, så nu måste här ordnas lite: vi bor lite trångbott så det blir till att flytta undan lite saker, för att få lite lekutrymme...!

På önskelistan från damen, hur det ska vara, står massor av rosa ballonger- och vet ni, det går ju inte att köpa bara en eller två färger, man måste köpa blandpack där det typ är tre rosa ballonger i....Det får bli som det blir alltså. Hon blir nog nöjd ändå.

Igår var jag och återlämnade Hilfiger-tröjan. Döfin var den, men jag insåg att den var inte jag. Skulle förmodligen haft den när jag rensade i rabatterna eller så. Och det tycker jag är fel med en så pass dyr topp. Nu blir det något annat för de slantarna.

Idag är det minst två saker på T som jag vill ha. På det där sättet som en treåring vill ha saker: envist, envist.
Men jag vill inte betala hur mycket som helst heller för dem. Så nu gäller det att fundera...VAD ska prioriteras?

Tänker inte avslöja vilka plagg. Kommer de hit hamnar de i bloggen. Annars R.I.P., ett tag till.

Nu måste det fixas här! Återkommer möjligen efter kalaset...om vi orkar....:-)

3 kommentarer:

  1. Hoppas kalasandet går bra och att lill-tjejen blir nöjd! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas kalasandet gick bra!
    Och du har absolut förstatjing om Taradiddeln inte passar eller gillas här!, vilket jag såklart inte hoppas men ändå. ;o) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Här har vi en mycket nöjd kalasbesökare! Tack så mycket. Hoppas lilla damen oxå var nöjd! Och att ni inte är helt slut :)

    SvaraRadera