söndag 20 februari 2011

Till SALU- många plagg så därav TVÅ inlägg. Kolla båda! Del 1.

Jag har verkligen insett att jag måste rensa i garderoben. Jag har varit dålig på det men nu har jag bitit i det sura äpplet och varit hård och tuff mot mig själv. Här ryker det plagg som jag egentligen gillar men som jag inte använt alls eller tillräckligt mycket helt enkelt. Kanske blir det fler rensningar. Men detta får bli att börja med!

Hur det går till:
Om du är intresserad, lämna en kommentar och maila mig sedan på fiasdesign@live.se. Då ser alla vem som är först också. Frakt tillkommer. Givetvis är alla plagg äkta mollysar! Vissa plagg är öppna för budgivning. Bud kan ges i kommentarerna, jag publicerar inte kommentarer med bud i. Däremot försöker jag uppdatera högsta bud på dessa plagg så fort jag har möjlighet. Plagg med budgivning slutar imorgon måndag kl. 22.00.

(Och snälla, om man nu är osäker på om man vill ha ett plagg, säg då inte att man vill ha det, fundera innan ni säger att ni vill ha det så kan andra få chansen..tack!)

Here goes!


 Livealot i färgen rose. Med de fina broderierna på ryggen. Använd typ 2 ggr så i finfint skick. Stl. 2.
Pris: 800kr

 Livealot i almost black. Med det fina broderiet på ryggen. Använd ca 3 ggr så i finfint skick! Stl. 2. Pris: 800kr

 Nymph nosleeve i multi. Aldrig använd. Stl. 2. Pris: 950kr SÅLD

 Palette wrap tunic. Köpt begagnad och som många äldre sidenmollysar så har den lite dragningar i sömmen bak i ärmen. Fungerar ändå, men därav lågt pris. Stl. 2. Pris:  500kr SÅLD
 
 Alchemistry tunic i lite blue. Använd 2 ggr så i finfint skick! Stl. 2.  Har även en i vitt om någon hellre är intresserad av den. Pris: 800kr

 Chrysalis wrap. Siden. Färg: dark ? cherry. Helt oanvänd! Stl. 2. Pris: 1500kr

 327:a i vitt med mörkblå broderier. Inköpt i butik. Använd 1 ggr så fint skick! Stl. 2.  Pris: 650kr

 Spoiler underdress i PURPLE. Så himla fin men tyvärr för liten för mig! Aldrig använd! Stl. 2. Pris: 650kr

Deirdress velour dress i ROYAL. Använd men i fint skick! Stl. 2.  Pris: 1300kr eller HÖGSTBJUDANDE! (dvs bud startar på 1300kr, ej mindre)

 Long lovely knit i dark grey. Med den fina "röda" rosen bak. Stl. 3. För stor för mig! Använd. Pris: 900kr.

 Spoiler tank i stl 3 i färgen royal. Använd ett par ggr. Fin! Yttepytte lite dragning i mittsömmen fram, som dessa plagg ju får. Pris: 450kr

 Lovely knit i bomull. Färg: rouge. Stl. 2. Använd typ 2 ggr. Säljes då jag har för många helt enkelt! Pris: 1000kr

Alpacka hoodly knit i färgen cherry. Ovanligare färg! Svårt att fota färgen dock... Stl. 2. Aldrig använd. Pris. 850kr



Fler plagg/bilder får ej plats i samma inlägg så MER kommer i nästa.

Lycka till och först till kvarn! Efter ett par dagar kommer jag att lägga ut plaggen på Tradera.


KRAM!

2 kommentarer:

  1. Ojoj vad mycket fint! Jag är intresserad av Palette wrap. Mailar dig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag vill köpa nymph nosleeve. Mailar nu!
    Åsa

    SvaraRadera