söndag 20 februari 2011

TILL SALU - många plagg: Del 2. Kolla även in del 1.

Så kommer del 2 av till salu-inlägget. Jag har några plagg till jag funderar på. Som det gör ont i hjärtat att sälja, men som ja, vi får se helt enkelt.

Samma procedur som tidigare:
Frakt tillkommer. Alla plagg är äkta mollysar givetvis. Om du önskar köpa plagg, skriv i kommentarsfältet och maila mig sedan på fiasdesign@live.se. Vissa plagg är öppna för budgivning. Skriv ditt bud i kommentarsfältet, jag publicerar inte dessa kommentarer. Försöker så fort som möjligt att uppdatera ev. bud.
Glöm inte att skriva kontaktuppgifter i kommentarsfältet då. Ev. budgivningar slutar måndag kväll kl. 22.00.

Här kommer del 2:

 First Lacy alpaca. Färgen royal. Stl. 2. Jättemjuk och gosig! Fint skick! Pris: 800kr SÅLD

 Suiteheart minidress i färgen dark powder. Stl. 3. Helt oanvänd.  Färgen var svår att fota... Pris: 450kr. SÅLD


 Tunika/blus från Sovereign. Använd. Färgen är typ vinröd. Varmare än på min bild, svår att fota... Cerise broderier.  Stl. 2.  Pris: 500kr. SÅLD

  Tunika som jag inte minns vad den heter! Använd 2 ggr. Vit med mörkrosa broderier och grå spetsar. Mollymynt fram.  Dragkedja i sidan. Knytband att reglera med. Stl. 3.  Pris: 500kr SÅLD

 Fonda dress från första fonda-omgången. Färg blå. Lite mörkare än på mina bilder, mer åt marinhållet. Använd men i fint skick. Stl. 2.  Pris: 950kr.

 Tutu88 i Military. Stl. 1. (Dessa är lite stora i storlek). Använd och tvättad ett par ggr. Säljes då jag har för många... Pris: 850kr.

Och så ett plagg som det svider i själen att göra mig av med....
Taradiddle dree i rött. Stl. 3.
Dragkedjan är utbytt av förra ägaren.
Den här vill jag i första hand swappa mot en i powder i stl .3.
Jag kan också ev. tänka mig att sälja den. Ge mig i så fall ett bud....


Sedan finns det som sagt några plagg till...återkommer med dessa om så fort jag övertalat min själ att de ska flytta...

Kram på er allihopa och hoppas ni hittar något ni sökt efter!

2 kommentarer:

  1. Jag är intresserad av tunikan från sovereignkollektionen (den vinrödaktiga - purple?) om sidenbandet finns kvar. Mailar dig! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Åh många finingar! Tyvärr inte min storlek:(
    Hoppas att det går bra med försäljningen! Garderoberna svämmar över här med, men jag använder oftast tricket, packa ner i kartonger/påsar och stoppa ner dem i källaren...ingen bra taktik!

    Ha en skön söndag! 5 dagar kvar:)
    Kram/C.

    SvaraRadera