fredag 18 mars 2011

Grrrrr.....!

Apropå kvalitetsdiskussionen så har jag nu hämtat ut (igår rättare sagt) min cypress dress i vintage pink i ny storlek. Jag tar upp den ur förpackningen, tittar snabbt på den, drar ned dragkedjan för att ta den på mig, ångrar mig och ska dra upp dragkedjan istället...då fastnar den på halva vägen OCH delar sig på båda sidor om själva "dragaren"....... Det var då själva '¨#%&/#! Det går helt enkelt inte att fixa. Jaha, packa in klänningen igen. Maila redheofsweden och berätta att man vill reklamera. Kul. Jag vill ju ha den där klänningen-men farao blixtlåset ska man väl kunna dra upp och ned mer än EN ENDA GÅNG! Sedan stör det mig att Redhe är så långsamma på att svara på mail. Jag mailade direkt igår men har inte fått svar, och då lär jag inte få svar förrän efter helgen. Och jag har jättemycket på jobbet nästa vecka och att springa till posten just då känns ju så lagom roligt.... Sedan gäller det ju att de har min storlek kvar också efter helgen.....blir galen annars, för den fanns igår....





Mutter, mutter.....


Som grädde på moset så snöar det värre än någonsin och jag har "sväljont" i halsen/mandeln. Var är våren? Och jag har inte tid att bli sjuk- på flera veckor! Här ska ätas vitlöksmat och vitaminer!

Kram på er, igen!

3 kommentarer:

  1. Ring till Redhe, det gjorde jag när min första svarta Chrysalis sket sig i sömmen. Hon svarade på en gång och var skit-trevlig! Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars, en olycka kommer sällan ensam! Håller med Linda G - ring till dem! Hoppas de har en till kvar till dig. När det gäller vinter och förkylning morrar jag lika mycket. Det snöade som bara det hela förmiddagen och jag vaknade med halsont :-( Ja, ja, den som väntar på nåt gott

    Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Jeansen är helt sagolikt sköna!
    Jag är bara 164 lång o väger dessvärre ALLDELES för mycket:( 64 kg. Får dock skylla mig själv... Jag har stl 0 på dom. Låter ju förstås lite för mig som är rätt rund. Man går ut jeans o jag vill aboslut inte att dom ska hänga. Dock är jag inte så rund om baken. Men har korta ben.
    Helt perfekta för min ben längd.
    Hoppas du har fått någon liten vägledning om storlek nu!
    Ha det gott!
    Eva

    SvaraRadera