söndag 20 mars 2011

Inga pointelle

Efter att ha läst vad Lingonberrie tycker om pointellen så får de nog vara- om jag nu inte lyckas fixa några egna, hemsydda. De ska tydligen klia något förfärligt och det vill jag då inte ha. Plus att de var jättesmå i storlekarna. Sedan stör det mig att Borgeby då tydligen hade dem i dark magnolia men att de inte lägger ut dem i webshoppen. Hur f-n tänker man då?

Nope. Då får de inte komma hit. Kli vill jag då inte ha. Känns lite synd när jag tänker på de i multi. De ska ju inte klia- men det känns också som om var och varannan människa kommer att ha dem? Plus att bredrandigt på mina ben gör mig något tveksam. Förmodligen kommer jag att komma på att jag ändå vill ha dem och då är det mer superförsent. Det är ju redan försent nu också egentligen....

Nu ska jag kasta mig iväg och lämna barn hos kompis för lekstund. Hann naturligtvis inte klart med allt jobb igår. Blää. Men vägrar faktiskt att göra mer i dag. Vet inte hur jag ska få till det, att hinna bli klar, men det får bli i veckan helt enkelt.

See Ya later och ha en skön söndag!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ja Pointelle leggingsen var något av det äckligaste jag haft på mig när jag testade dem :-D Dock är Full bloomers inte alls samma material och mycket skönare.
    kram

    SvaraRadera