måndag 7 mars 2011

Jag står här med skägget i brevlådan...

Jag kryper i gräset. Jag erkänner.

Till vårens kollektion var det en sak jag hade bestämt mig att slå till på. Kosta vad det ville, nästan. Sedan kom produktbilderna. Besvikelse!

Jag ondgjorde mig. Jag skrev vitt och brett att varför si och så.  Jag visade t.o.m. maken och vi diskuterarde det tillsammans. Han var tveksam. Och hur ska man kunna ha dylikt på jobbet? Bland barn?
Jag tycker fortfarande att det hade varit bättre utan.

MEN: stort men....!

Idag sket jag i det bokstavligt talat. Jag var uppe i lokala butiken och skulle kolla om de hade Elouisen i lite military, så jag kunde se den live. Icke, enbart den röda fanns där. Inte mycket nytt och kul alls där faktiskt. Men så fick jag för mig att prova DEN.

Det var kört. Inte kunde jag gå hem UTAN den! Jag som dyrt och heligt lovat att inte handla mer alls på ett bra tag dessutom....Tur att jag hade en rabattkupong att utnyttja, även om rabatten inte var fetstor direkt.

Kan ni gissa vad jag dissat men som följde med mig hem? Kan inte ens visa en liten yttepyttebild för då vet ni direkt.

1 kommentar:

  1. Kan det vara en Mankiller kanske?! Har inte en susning utan tycker att du kan visa oss:) Kram

    SvaraRadera