söndag 6 mars 2011

Velpellan igen.

Hm...verkar dödsdömt att få tag i elouisen i dark berry...Trist. Inget svar från HK heller.

Nåja, jag har provat min röda flera gånger ...och ja, jag är lite tveksam. Inte till själva koftan men färgen. Den är jättesnygg men jag undrar ändå om det inte är snyggare med den i lite military....Så velig man kan vara!

vintage rouge
Funderar på att byta min alltså till en i grönt. Eller frågan är om alla kommer att kännas som substitut för den i dark berry. Men koftan är mjuk och skönt och känns just så där odd molly-ig. Lite egen och odd liksom. Vad tror ni- grönt är skönt, rött är blött- vilken färg tror ni på....?

lite military
Dareme dressen har också åkt på igen. Den är ganska lustig i passformen egentligen. Men om jag blir några kilo lättare, vilket ju är tanken, så sitter den inte så precis vid rumpan! För övrigt är den ju ganska lös. Tänkte först skicka tillbaks den. Men jag tror ändå på den, underligt nog. Den är som en annan sorts standardunderklänning. Tanken är ju också att den ska gå att ha som finare klänning med något över. När rumpan minskat alltså...

Kram på er och har en härlig söndag!

4 kommentarer:

  1. Jag spanade överallt efter Elouisen i dark berry till dig i Malmö igår men hittade inte den någonstans... Dumt! :o(
    Jag tycker att du ska behålla den röda koftan, för helt ärligt tycker jag att den gröna är trist och blek i färgen, har sett den irl. Den röda däremot är superfin!
    Hoppas du får en bra dag. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Josanne: fast det är just det: kanske är den röda lite för färgstark på sommaren? Just den gröna lite mildare och passar till det mesta? Provade till en hel massa annat och blev precis så förvirrad som man inte vill bli...

    Nåja, har ju inte bestämt mig ännu...!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den gröna! Kram

    SvaraRadera
  4. De är fina alla färgerna, men jag hade oxå velat ha en i dark berry... möjligen kan jag få min butik att beställa hem en 1:a till mig men då skulle det behövas några till (minibeställning för ÅF är 3500 kr i inköpspris) Är det ngn som är intresserad av att beställa en Elouise i dark berry så kontakta Edblad-butiken i Norrtälje så går det nog att ordna åt oss frälsta! För kännedom så är det INGEN svensk butik som tagit in denna kofta, enligt HK.

    SvaraRadera