måndag 7 mars 2011

Vad jag tog med hem

Jag måtte vara mer hemlig än vad jag själv fattat. Okej- jag ska visa, men det blir tråkiga lånade bilder då jag tyvärr inte har några bilder på mig själv iklädd underverket, ännu ska tilläggas.


 Ni ser: biketten!

Passformen var gudomlig. Det var en sådan där känsla: this is it! Wow! Funderar t.o.m. på att låta elouisen åka hem för gott. Den här istället...! Me like!

Och jag struntar i de nakna damerna. Nästan. Funderar på att hitta något kul märke eller dylikt och sätta dit. Men då måste det passa in..och gå att ta bort sedan.

Det som oroar mig är ändock det där med att jag ju jobbar med barn runtomkring mig. Med sina tillhörande vuxna. Är det då stötande att ha den här på sig? Vad tycker ni? Hur skulle ni reagera? Visst, måste kanske inte ha den på jobbet...men jag vill ha den NU, snart, genast, pronto! Så...enlighten me med era åsikter!

Kram från den som bitit i det sura äpplet och svalt alla klankningar...


Förresten: Det här setet sydde jag i helgen åt lilla damen: kan inte låta bli att visa upp det här idag. Jag blir glad av alla färgerna:


Med det säger jag go´natt! See Ya!

Psst! Kan någon teknikkunnig tala om för mig varför det är sista bilden i inlägget som visas i listorna? Ser ju jättekonstigt ut med den rubriken jag har? Varför blir det så? Ibland har jag bilder som inte heller ens syns i listorna?? Varför- jag fattar då inte!

3 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Näe..det blir ju inte alltid som man har tänkt sig innan!! Känns det rätt så är det ju rätt, eller hur..!
    Duktig du är på att sy.. Supergulligt o färgglatt, man blir riktigt glad av färgerna!
    Ha en fin solig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, jag såg det i morse! Det var jättefint! Jag skulle också vilja ha lite regnbågsvelour, men jag är inte säker på att någon skulle använda det! :(

    SvaraRadera
  3. SÅ SNYGGT VSET DU SYTT!!! Blir så avis jag fixar inte att sy i sånt material det bara korvar sig.

    Snyggt!

    SvaraRadera